بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

چراغ خاموش والیبال نیان الکترونیک!

  • کد خبر: ۱۸۴۹۷۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
  • ۱
چراغ خاموش والیبال نیان الکترونیک!
در آستانه قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال نماینده استان در سکوت خبری تمرین می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل جدید لیگ‌برتر والیبال کشور پس از رقابت‌های آسیایی هانگژو آغاز می‌شود و در این میان بسیاری از تیم‌ها مدت‌هاست روند آماده‌سازی‌شان را شروع کرده‌اند. امروز طبق اعلام فدراسیون والیبال مراسم قرعه‌کشی فصل پیش رو برگزار می‌شود و تیم‌ها شکل قرارگرفتن مقابل حریفان در دور رفت و برگشت را خواهند دانست؛ فصلی که با تغییرات و جابه‌جایی‌هایی که در تیم‌ها صورت گرفته است، می‌تواند فصلی داغ و مهیج برای والیبال ایران باشد.

تیم والیبال نیان‌الکترونیک مشهد که فصل گذشته نخستین‌بار در لیگ‌برتر شرکت کرد، امسال با وضعیتی عجیب‌وغریب و ویژه خودش را مهیای این رقابت‌ها می‌کند. نیانی‌ها در خفا تمرینات را آغاز کردند و هنوز هم اصرار دارند در سکوت کامل خبری و دور از هیاهوی تبلیغاتی خودشان را برای دومین فصل حضورشان در این رقابت‌ها مهیا کنند.

قهر و آشتی نیان به نفع حریفان

مدیران نماینده لیگ‌برتری والیبال خراسان‌رضوی پس از پایان فصل گذشته با ابراز گلایه از بی‌توجهی مسئولان استان به این تیم و نبود حمایت معنوی، ساز خداحافظی کوک کردند؛ به‌نحوی که محمدعلی چمنیان، مالک این تیم، اعلام کرد با وضعیت موجود دل‌سرد شده‌ایم و دیگر بنای تیم‌داری در والیبال را نداریم. پس از این اتفاق بود که فشار‌های رسانه‌ای، مسئولان ورزش استان را بر آن داشت تا مالک نیان را به ادامه راه دل‌گرم کنند.

مدیرکل جدید ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی در نخستین جلسه پس از اعلام حکمش، به سراغ مالک نیان رفت تا این مجموعه را به بازگشت به والیبال ترغیب کند؛ جلسه‌ای که کارگر افتاد و چمنیان اعلام کرد به والیبال و لیگ‌برتر بازمی‌گردند، اما تا همین امروز بوی تداوم دل‌خوری‌ها از آن می‌آید؛ به‌شکلی که با وجود آنکه امروز قرعه‌کشی لیگ‌برتر انجام می‌شود، هنوز خبر رسمی از تمرینات نیان‌الکترونیک مطرح نیست و سرمربی این تیم می‌گوید تیمشان از یک‌ماه پیش تمرینات را آغاز کرده است.

چرا نیان در سکوت استارت زد؟

اینکه چرا نیان‌الکترونیک در سکوت کامل خبری تمریناتش را آغاز کرده است و بازیکنان جدید جذب‌شده این تیم حتی یک عکس با پیراهن باشگاه ندارند، مسئله‌ای است که از تداوم دل‌خوری‌های مالکان این باشگاه از مسئولان ورزش استان حکایت دارد.

چمنیان که پس از جلسه با مدیرکل تا امروز در انظار عمومی ظاهر نشده، حالا خارج از کشور است و کار‌های تیم را به باغبان، مدیرعامل این باشگاه، سپرده است؛ درحالی‌که پارسال مالک نیان حضور بیشتر و تأثیرگذارتری در امور تیم داشت. از طرفی مدیران باشگاه اجازه خروج اخبار تمرینات تیم را به بیرون نمی‌دهند! مسائلی که نگران‌کننده است و باید دید آیا نیان این فصل در کوران رقابت‌ها یک‌باره با ویروس دل‌سردی رو‌به‌رو نخواهد شد؟ و اگر این‌طور شود، آن‌موقع چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

ستاره‌هایی که رفتند، ستاره‌هایی که آمدند

مدیرعامل باشگاه نیان‌الکترونیک می‌گوید هنوز هیچ‌کدام از قرارداد‌های بازیکنان جدید این تیم در سامانه فدراسیون ثبت نشده است. با این همه، از ذکر نام بازیکن‌های جدید خودداری می‌کند. اما آنچه از تمرینات نیان مشهود است، چند بازیکن جدید با این تیم تمرین می‌کنند و اگر مشکلی پیش نیاید، امسال با پیراهن تیم شهر مشهد به میدان خواهند رفت. شاید شاخص‌ترین این بازیکنان پوریا یلی باشد؛ بازیکن خراسانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی را هم دارد.

در کنار یلی امیر پژوهان، دیگربازیکن مشهدی نیان هم این فصل به جمع آن‌ها اضافه شده است. امین نجفی، حاجی‌محمدی، شکیبا، هشت‌وار و شیبانی از دیگربازیکنانی هستند که گویا این روز‌ها در تمرینات نیان حضور دارند. البته شاخص‌ترین چهره مانده از تیم فصل پیش در نیان یونس جوان است که چهره بومی این تیم به حساب می‌آید و چندی پیش با تیم‌ملی والیبال جوانان قهرمانی جهان را تجربه کرد. محمد موسوی، علیرضا بهبودی، مهدی جلوه و یونس علوی ازجمله بازیکنان مهم تیم نیان در فصل گذشته هستند که امسال با تیم‌های دیگر قرارداد بسته‌اند.

سکوت درباره وضعیت مهران

یکی از چالش‌های جدی نیان پس از پایان مراسم قرعه‌کشی امروز رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال، سالن مهران مشهد است؛ سالنی که باز هم ناظران فدراسیون والیبال آن را تأیید نکرده‌اند و معلوم نیست نماینده مشهد قرار است مسابقات فصل پیش رو را کجا برگزار کند. پارسال با ریش‌سفیدی رئیس هیئت‌والیبال و کلی، اما و اگر فدراسیون با مهران کنار آمد، اما کسی نمی‌داند امسال مشهد می‌خواهد چه بهانه‌ای برای تهران بیاورد. پارسال هزینه خرید کفپوش مناسب برای سالن مهران حدود ۲ میلیارد تومان برآورد شده بود و کسی نمی‌داند امسال این رقم چقدر خواهد بود!

همان سال گذشته مدیران نیان‌الکترونیک وعده‌هایی برای پرداخت این هزینه و خرید کفپوش مناسب دادند، اما پس از محقق‌نشدن وعده‌های مسئولان ورزش استان در قبال مجموعه نیان، آن‌ها هم از عملی‌کردن وعده‌هایشان سر باز زدند؛ مسئله‌ای که ممکن است اگر به آن توجهی نشود، در آستانه شروع رقابت‌ها به دملی چرکین بدل شود که ترکیدنش بلای جان والیبال خراسان‌رضوی و هواداران پرشور همیشگی شود که در بازی‌های خانگی تیم شهرشان را حمایت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
1
این شرکت نیان الکترونیک که تو اساسنامه شرکتش فعالیت ورزشی نیومده و بدون اینکه تو اساسنامه بیاد فعالیتش از محل بودجه و اموال شرکت نیان غیر مجازه. چجوری فدراسیون اجازه ورود به مسابقات سال گذشته و امسال رو بهش داده بدون تکمیل مدارک؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->